جستجو کردن

معرفی و خرید انواع پسته اکبری | قیمت عمده | ارسال رایگان

پسته اکبری

پسته اکبری یکی از مرغوب ترین و باکیفیت ترین نوع پسته ایرانی است که ظاهری بلند و کشیده دارد. پسته اکبری به دلیل درصد بالای خندان بودنش، کیفیت و طعم بی نظیرش یکی از انواع پسته های صادراتی ایرانی است. پسته اکبری یکی از گران ترین ارقام پسته در داخل و خارج است که به آجیل خندان معروف می باشد. طول این پسته از تمام پسته ها بلندتر و کشیده تر است. پسته اکبری برای صادرات به کشور های اروپایی و آمریکایی کمی با مشکل روبروست زیرا زمان نسبت زیادی را باید صرف کند تا به کشورهای اروپایی و آمریکایی برسد اما صادرات آن به کشور های همسایه و حوزه خلیج فارس امکان پذیر بوده و مصرف کنندگان زیادی دارد.

پسته اکبری

انواع پسته اکبری

پسته اکبری همانند دیگر ارقام پسته ایرانی در انواع مختلفی در بازار موجود است که در مزه های متفاوتی طعم دار می شود. پسته اکبری ظاهری کشیده و خندان دارد که درصد کیفیت و مزه آن بسیار بالا است. انواع پسته اکبری جزء آجیل لوکس و مجلسی می باشد که مناسب برای اکثر مهمانی ها و دورهمی هاست. انواع پسته اکبری به شرح زیر می باشد:

  • پسته اکبری شور
  • پسته اکبری خام
  • پسته اکبری زعفرانی شور
  • پسته اکبری پودری

پسته اکبری شور

پسته اکبری شور یکی از بهترین خوش طعم ترین نوع پسته اکبری است که به دلیل طعم و مزه بی نظیرش می تواند یکی از خاص ترین و لوکس ترین نوع آجیل باشد. پسته اکبری شور بعد از بو دادن با دستگاه های مخصوص صنعتی با مقداری نمک و آب تفت داده می شود و در محیط هایی خاص از آن نگهداریمی شود تا خنک و مورد استفاده قرار گیرد. این نوع پسته از خواص بسیاری برخوردار است و میتوان تمامی ویتامین ها و ریز مغذی ها را در آن پیدا کرد. اگر قصد خرید سوغات و یا پذیرایی از میهمان ویژه ای را دارید، پسته اکبری شور می تواند بهترین گزینه برای شما باشد زیرا که جزء آجیل های لوکس و ارزشمند است.

پسته اکبری خام

پسته اکبری خام همانطور که از اسمش پیداست خام بوده و حتی تفت و بو داده نشده است و بدون هیچ مواد طعم دهنده و نگهدارنده ای می باشد. این پسته از ارزش غذایی بالاتری به نسبت دیگر انواع پسته اکبری برخوردار است و تمامی ویتامین ها و مواد معدنی را در خود حفظ می کند. پسته اکبری خام را میتواند تمامی افراد در هر سن مصرف کنند، بطوری که افراد با وجود مریضی و فشار خون بالا نیز می توانند از آن استفاده کنند و به درمان بسیاری از بیماری های خود کمک کنند.

پسته اکبری خام

پسته اکبری زعفرانی

پسته اکبری زعفرانی یکی از خوش طعم ترین و لوکس ترین نوع پسته اکبری است که بیشتر برای مراسم های خاص و ویژه مورد استفاده قرار می گیرد. این پسته بعد از بو دادن و برشته شدن با مقداری نمک و زعفران تفت داده می شود تا رنگی طلایی و زرد پیدا کند. پسته اکبری زعفرانی از خواص بسیار زیادی برخوردار است، این پسته دارای ظاهری کشیده و خندان است که به نسبت پسته احمد آقایی بسیار درشت تر و کشیده تر بوده.

کیفیت پسته اکبری

کیفیت پسته اکبری به نسبت دیگر ارقام پسته بسیار بالا بوده و به سه کلاس یا گرید جهانی دسته بندی می شوند. گرید A که به پسته های خندان از نوع طبیعی معروف است در این مدل پسته اکبری تمامی محصولات یکدست بوده و بطور طبیعی خندان می باشد. یعنی با استفاده از دستگاه و تجهیزات مکانیکی به صورت خندان در نیامده است. گرید B یا درجه دو که متشکل از پسته درجه یک و پسته آب خندان می باشد و به نسبت پسته گرید A از قیمت مناسب تری برخوردار است. پسته درجه سه که با استفاده از روش های مکانیکی محصولات را به صورت خندان در می آوردند در این مدل، پسته ها بصورت در بسته بوده  که با روش های مخصوص به پسته خندان تبدیل می شود و از لحاظ قیمت از دو گرید قبلی ارزان تر است و قیمت مناسب تری دارد. پسته اکبری به طور معمول از سایز 20 تا 28 موجود می باشد.

فواید پسته اکبری

فواید پسته اکبری وجود انواع ویتامین ها، مواد معدنی و ریز مغذی هایی است که بطور کامل در آن می توان یافت و وجود دارد. همانطور که میدانید مصرف پسته اکبری و دیگر ارقام آن موجب کنترل و تنظیم فشار خون می شود و به دلیل وجود آهن بالا در این نوع پسته با مصرف آن می توانید به درمان و کمبود آن کمک کنید. همچنین به دلیل بالا بودن فیبر در این نوع آجیل عملکرد هضم و گوارش بهتر صورت می گیرد و پروتئین موجود در آن باعث می شود تا گزینه خوبی برای پروتئین های گوشتی باشد.

از دیگر فواید پسته اکبری می توان به تقویت و رشد، پوست ومو اشاره کرد. این پسته سرشار از ویتامین ها و آنتی اکسیدان هایی است که برای رشد مو و استحکام آن بسیار مفید بوده و به تولید سلول های پوستی و ساختار آن کمک می کند.

قیمت پسته اکبری درشت عمده

قیمت پسته اکبری به نسبت کیفیت، نوع کلاس یا گرید آن مشخص می شود. پسته اکبری یکی از مرغوب ترین و گرانبها ترین نوع پسته است که قیمت پسته اکبری درشت عمده در فروشگاه بادام فدک از 380 هزار تومان تا 520 هزار تومان می باشد. بهترین نوع پسته اکبری، پسته اکبری رفسنجان است که به نسبت دیگر ارقام آن از قیمت بالاتری برخوردار بوده و کم یاب می باشد. همانطور که می دانید از درخت پسته اکبری سالی یکبار میتوان برداشت انجام داد و به نسبت پسته احمد آقایی از محصول و مقدار کمتری برخوردار است. شما می توانید برای کسب اطلاع از قیمت پسته اکبری درشت عمده با شماره تلفن موجود در سایت تماس حاصل فرمایید و از نحوه ارسال و تضمین کیفیت آن مطلع شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *