جستجو کردن

پسته احمد آقایی درجه یک 1403 | خرید | قیمت عمده

پسته احمد آقایی چیست؟

پسته احمد آقایی یکی از انواع پسته ایرانی است که ظاهری کشیده و خندان دارد و از طبعی گرم و خشک برخوردار است. این پسته به دلیل ویژگی های منحصر بفرد و ظاهری لوکس از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار بوده و یکی از بهترین نوع پسته صادراتی در است. پسته احمد آقایی در مدل های متفاوتی در بازار عرضه می شود که نوع خام آن از همه پرطرفدارتر است و یک گزینه بسیار مناسب برای خوردن تنقلات سالم و مفید می باشد. خوردن پسته در روز باعث کنترل و درمان برخی از بیماری های قلبی و عروقی می شود. همچنین نقش بسیار مهمی برای تقویت سیستم عصبی، حافظه و ذهن نیز دارد. با ما همراه باشید تا در ادامه به معرفی بیشتر پسته احمد آقایی و خواص آن برای سلامتی بپردازیم.

انواع پسته احمد آقایی

انواع پسته احمد آقایی

پسته احمد آقایی همانند دیگر خشکبار و آجیل در انواع مختلف طعم و مزه مختلف در بازار عرضه می شود. انواع پسته احمد آقایی را در طعم ها و مزه های متفاوتی چون زعفرانی، شور، خام و سرکه گلپر میتوان یافت که در میان افراد از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است و یکی از انواع تنقلات سالم و مفید بشمار می روند. پسته احمد آقایی یک پسته بسیار لوکس و مجلسی است که از خواص و فواید بسیاری برخوردار است با ما همراه باشید تا در ادامه به معرفی بیشتر این محصول و طعم های این پسته بپردازیم.

پسته احمد آقایی خام

پسته احمد آقایی خام یکی از انواع پسته ایرانی است که شکل و ظاهری کشیده دارد و یکی از بهترین نوع پسته صادراتی و لوکس در ایران می باشد. این پسته به صورت دست چین نیز در بازار یافت می شود و بسیار حائز اهمیت است، که به نسبت دیگر انواع پسته از قیمت بیشتری نیز برخوردار است. پسته احمد آقایی خام از ویژگی های خوبی چون سفت بودن پوسته بیرونی و استخوانی بودن آن، داشتن مغز درشت و خندان و داشتن مغز پسته ای سبز و خوش طعم برخوردار است. این پسته غنی از آهن و مواد معدنی بسیاری است که برای سلامتی و تقویت سیستم ایمنی بسیار کاربرد دارد. خوردن چند عدد پسته خام در روز می تواند به تقویت حافظه، رشد مو و تقویت بینایی کمک کند. پسته احمد آقایی خام از آنتی اکسیدان بالایی برخوردار است که با مصرف آن میتوان از وجود رادیکال های آزاد جلوگیری کرد و به بهبود سرطان و بیماری های توده ای کمک کرد.

پسته احمد آقایی خام

پسته احمد آقایی زعفرانی

پسته احمد آقایی زعفرانی یکی دیگر از انواع پسته لوکس وپرطرفدار ایرانی است که از خواص بسیاری برخوردار بوده و بسیار خوش طعم و خوش مزه می باشد. این پسته درصد خندان بالایی دارد و به دلیل طعم دار شدن آن با زعفران یکی از آجیل های تجملی و لوکس بشمار می رود.
پسته احمد آقایی زعفرانی با مقداری نمک، آب و زعفران طعم دار شده است که همین امر بر طعم، مزه و خاصیت این پسته افزوده است. زعفران یک ادویه گرانبها و ارزشمند است که با طعم دار کردن پسته احمد آقایی با این ادویه بر شهرت و معروفیت آن اضافه شده. پسته احمد آقایی ظاهری کشیده ودهانه ای باز دارد. پوسته بیرونی این پسته بسیار سفت و استخوانی است و در صد بالایی از پسته ها به یک اندازه و یکدست می باشند. از پسته احمد آقایی زعفرانی بیشتر در مجالس و مهمانی های خاص استفاده می شود.

پسته احمد آقایی شور

پسته احمد آقایی شور یکی از انواع پسته طعم دار است که بسیار خوش مزه و محبوب است بطوری که می توانید آن را در اکثر آجیل های ایرانی جستجو  کنید. این پسته با مقداری نمک و آب تفت داده شده و رنگی کرم دارد. پسته احمد آقایی شور به دلیل طعم و مزه منحصر بفردش بعد از پسته اکبری بالاترین حجم فروش را در داخل و خارج از کشور دارد و میتوان آن را به عنوان یک سوغات لوکس و با ارزش نسبت داد. درصد خندان بودن و یکسان بودن پسته احمد آقایی شور به نسبت دیگر رقبای خود بسیار بالاست به همین دلیل مورد توجه بیشتر طرفداران پسته و آجیل قرار گرفته است. شما می توانید پسته احمد آقایی شور را به عنوان یک میان وعده و خوراکی خوش طعم با خواص و ویژگی های بالا در سبد غذایی خود قرار دهید.

خواص و فواید پسته احمد آقایی

از خواص و فواید پسته احمد آقایی میتوان به وجود فراوان آهن و مواد معدنی اشاره کرد که به تقویت سیستم ایمنی شما و درمان کم خونی کمک بسزایی می کند. همچنین پسته احمد آقایی بدلیل داشتن چربی های غیر اشباع از گرفتگی عروق قلب جلوگیری کرده و باعث عملکرد بهتر قلب می شود. این نوع پسته به دلیل داشتن فیبر بالا برای هضم غذا نیز بسیار مفید بوده و میتوان از آن برای لاغری و کم کردن وزن در رژیم غذایی خود استفاده کنید و استفاده لازم را ببرید.

پسته احمد آقایی مال کجاست؟

پسته احمد آقایی مال کجاست و در کدام شهر به کاشت و زراعت آن میپردازند؟ پسته احمد آقایی خام به پسته ای گفته می شود که بدون مواد افزودنی و طعم دهنده های طبیعی بوده و از ارزش غذایی بالایی برخوردار است. این نوع پسته یکی سالم ترین نوع آجیل و خشکبار است و تمامی خواص پسته را در خود حفظ کرده است. پسته احم آقایی خام از طبعی گرم و خشک برخورداراست وتمامی افراد با هر سن میتوانند از آن مصرف کنند و از خوردن آن لذت ببرند.

پسته احمد آقایی مال کجاست؟

پسته احمد آقایی خام در بیشتر صنایع غذایی و شیرینی پزی مورد استفاده قرار می گیرد و از نظر قیمت به نسبت دیگر پسته ها، مقرون بصرفه و مناسب است. درخت پسته احمد آقایی از ارتفاع کم و خوشه های پر و انبوهی برخوردار است. زادگاه این پسته استان کرمان و شهر رفسنجان می باشد اما امروزه در اکثر مناطق گرم و خشک از این پسته کاشت و زراعت می شود.

پسته احمد آقایی بهتره یا اکبری؟

از تفاوت مهم پسته احمد آقایی و اکبری می توان به رنگ رویی مغز آنها و واندازه یا سایز پسته اشاره کرد. پسته اکبری به نسبت پسته احمد آقایی از اندازه و کشیدگی بیشتری برخوردار بوده و رنگ رویی مغز آن بنفش و قهوه ای تیره است. در صورتی که پسته احمد آقایی خندان بوده و رنگ رویی مغزه آن قرمز و سبز روشن است. هردو پسته از طعم و مزه بسیار خوبی برخوردارند و از پسته های صادراتی و لوکس ایرانی بشمار می روند. بهتر است بدانید که درخت پسته اکبری هرساله قابل برداشت نیست و این مورد یکی معایب این پسته می باشد زیرا زمان زیادی برای برداشت این محصول نیاز است.
پسته اکبری به نسبت پسته احمد آقایی از قیمت بالاتری برخوردار است اما میزان درصد صادرات پسته احمد آقایی از پسته اکبری بیشتر است.

خرید و قیمت عمده پسته احمد آقایی

خرید و قیمت عمده پسته احمد آقایی این روزها یکی از دغدغه مصرف کنندگان این محصول خاص و با ارزش است. در هنگام خرید پسته احمد آقایی به مواردی چون کیفیت، سایز و اندازه، تازگی و طعم پسته احمد آقایی توجه داشته باشید، زیرا این پسته به دلیل داشتن ویژگی های مثبت بسیارش از محبوبیت و استقبال زیاد مصرف کنندگان و تولید کنندگان در صنایع غذایی برخوردار است. فروشگاه بادام فدک یکی از تامیین کنندگان مطمئن و باتجربه در کشور است که خرید و قیمت عمده پسته احمد آقایی در این فروشگاه به راحتی و با سهولت کامل امکان پذیر است. شما می توانید برای استعلام خرید و قیمت عمده پسته احمد آقایی با کارشناسان ما در ارتباط باشید و یا با شماره تماس 09124616131 تماس حاصل نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *